Založ si blog

Archív: august, 2020

Nazabíjajte komáre! !! (majú predsa právo na život)

Prázdniny sa nám pomaly končia a Bratislava nám okrem dúhovej farby aj sčervenela. Minule som objavil Ameriku, keď som sediac na malom pive (na ktoré som dostal v ten deň nehoráznu chuť) objavil aj existenciu komárov. Najprv ma „odmenil“ svojou prítomnosťou jeden. „Odmenil“ som sa mu aj ja, keď som ho plesknutím poslal do večných komárích lovíšť. A tak […]

Pokračovanie článku

Zakážu iné diagnózy? l

Agentúra JPP (Jedna pani povedala) priniesla v blogu https://stefanmichalik.blog.pravda.sk/2020/07/10/zakazu-ine-diagnozy-nepokazme-si-to/ informáciu o zozname, ktorý unikol z ministerstva zdravotníctva o zákaze iných diagnóz okrem korony, ako aj o telefonáte Mareka Krajčího, ministra zdravotníctva SR, s Duchom Svätým, ktorý mu schválil zámer sústrediť […]

Pokračovanie článku

Dáte sa zaočkovať?

Bude tu ešte veľmi dlho: korona (koronka, pliaga, hnusoba) a doslova a do písmena mediálna hystéria, ktorá je okolo tohto vírusu. Pritom koronavírusy tu s nami boli sú a aj budú. Počas tých mesiacov „karantény“ strachu niektorých som videl rôzne absurdity. Ale jednou z najväčších bola asi 50 ročná žena, zahalená v rúšku (pyskplachte, náhubku, […]

Pokračovanie článku

Spasí nás Matelko? ( opäť zamyslenia nad vírusom)

Pár mesiacov tohto roka tu máme coronu. Vraj to má byť nejaká virologická „pochutina“, ktorá má „kosiť“ ľudí jedna báseň. Osobne nechcem nič zľahčovať, ale celá, nazvime to publicita okolo nej, mi pripadá ako jeden nepodarený výtvor spravodajských služieb a pokus o vyvolanie hystérie a pocitu ohrozenia medzi ľuďmi. A, samozrejme, nemožno […]

Pokračovanie článku
Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

Danko upratoval Dúbravku. Za semafor zaplatil pokutu tisíc eur a ukázal röntgen zubu, no či je jeho, nepotvrdil

26.04.2024 09:26

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

Gyöngyösi: Orbán je nepriateľ národa, premenil Maďarsko na diktatúru. Budapešť by nemala zabudnúť na sovietske tanky

26.04.2024 10:40

Myslím, že sme sa v Maďarsku vrátili do boľševických časov, tvrdí predseda strany Jobbik.