Založ si blog

Nazabíjajte komáre! !! (majú predsa právo na život)

 

 Prázdniny sa nám pomaly končia a Bratislava nám okrem dúhovej farby aj sčervenela. Minule som objavil Ameriku, keď som sediac na malom pive (na ktoré som dostal v ten deň nehoráznu chuť) objavil aj existenciu komárov. Najprv ma „odmenil“ svojou prítomnosťou jeden.  „Odmenil“ som sa mu aj ja, keď som ho plesknutím poslal do večných komárích lovíšť. A tak sa jeho komária duša pozerala zvrchu, ako som sa  pri pití malého piva,   úspešne  plieskal po rukách, krku a predvádzal najnovšie tanečné  kreácie, keď som jeho súkmeňovcov pri večernom venčení psa zabíjal na svojich  nohách… Neviem si dosť dobre predstaviť našinca, ktorý si po robote chce po sparnom dni sadnúť na niečo chladené. Výsledok? Plieskanie a fackanie sa pri odháňaní či zabíjaní týchto malých potvor ho baví maximálne  5 minút. Znechutene sa dvihne a ide do rozhorúčenej „králikárne“.  Chápem odpor proti chémii, ktorý sa dnes stáva módnym. Len pevne verím, že sa Bratislava pod, vraj, progresívnym, vedením nestane tak „progresívna“, že bude  prvým mestom na Slovensku či vo svete, kde uzrie svetlo-sveta  Všeobecne záväzné nariadenie o zákaze zabíjať komáre z jednoduchého dôvodu : chemické postreky škodia ľuďom aj životnému prostrediu a komáre majú predsa právo na život, nie?

Dovolím si tiež navrhnúť jedno „zlepšeníčko“! Môžem? Napríklad v zime zrušiť  chemický posyp ciest… To bude break-danceov  motorových vozidiel? A chodníky? Joj, to bude úrazov či zlomenín…

Maléry jedného kandidáta (Ako sa správne drží taška? )

20.03.2024

Máme kandidátov. Známych, menej známych… Ale čo je najzábavnejšie, z niektorých bývalých politikov sa nám zrejme stávajú „kajúcnici“ a rozprávajú o tom, ako to v slovenskej politike v minulosti chodilo. O pár dní sú voľby prezidenta. Osobne sa na ne dívam cez prsty, ten „môj“ kandidát má malú šancu. Ale, ako by povedal optimista, šanca tam stále [...]

Ako zvíťaziť nad „modernosťou“?

19.03.2024

Vraj sme moderní. Máme rôzne technické výdobytky (výdobytky?), pomaly ani nemusíme vyjsť z domu, aj ten nákup nám dovezú…. Pokiaľ sa ale rozhodnete nakupovať po starom, čo je tiež zábava, tak idete do potravín osobne. Tmolíte sa medzi regálmi, v predajni znie pomalá muzika a pokiaľ nemáte zoznam, nakúpite aj čo by ste nechceli. Pri pokladni dlhý rad, tak [...]

Tri veľké pukliny v štáte

12.03.2024

Puklina právna: Najmä od volieb 2023 tu počúvama slová o nejakom „ohrozovaní“ právneho štátu. Dovoľte mi teda otázku: Čo sme tu mali do volieb 2023? Kde boli podobné hlasy, keď na Slovensku určovali život doslova miestodržiteľské vyhlášky bývalého hlavného hygienika? A na internete sa objavili aj štúdie v podobe oznamov, že Slovensko má byť nejakou [...]

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.