Založ si blog

Ako sa vírus učí po grécky I ( monológy a dialógy vírusu)

 

Vírusu bolo teplo. Pot sa mu rinul po celom vírusovom „tele“, ani pracovať sa mu nechcelo. Aby sa nepovedalo: narobil pár pozitívnych prípadov. Zdravý jedinec tak zistil, že má v tele niečo, pred čím sa triasol celý svet. Fakt, že Vírus nedokázali ani izolovať,  tak ten bol preň v ten okamih nepodstatný. Nahnal strach celému svetu, vraj pochádza z krajiny Draka, v ktorej sa v nejakom labáku hrali  s molekulami a malo im to z neho  zdrhnúť. Existujú aj videá, v ktorých sa ľudia na ulici len – tak sklátia na zem. A ľudia sa začali obávať, mať strach, separovať sa, pozerať jeden na druhého ako na zdroj morovej nákazy… Ľudia sú blbí, nepoučiteľní. Chcú kontrolovať jeden druhého. Chuť moci ich opantala. A tak 1%  kontroluje tých 99% ľudí, presnejšie sa o to snaží. Ha, peniaze. Ľuďom treba nahovoriť, že sú nebezpečným širiteľom  mojej vírusovej maličkosti. Nech čo najviac platia kartou, mobilom či hodinkami, nech si všetko kupujú cez internet. V jeho vynáleze boli ľudia dobrí, šíri sa po ňom kopec informácií. Ešteže prišli ľudia s vynálezom slovíčka hoax. Tak sa bojuje proti tým, ktorí moju  úlohu Vírusu – zabijáka zľahčujú, či ma spochybňujú. Minule som sa rozprával s chrípkou, ktorá mi celá v depresiách hovorila, že som ju vytlačil, že nemá možnosť sa šíriť. Ja som jej hovoril: “Kľud, ja som ťa nevytlačil. Existuješ aj naďalej, len ja – Vírus mám lepší marketing.“ Hm, drahá chrípka, ani o tom nevieš, ale úraduješ aj  naďalej. Veď medzi príznakmi teba a mňa je len véééľmi tenká hranica!!! Vieš, ty si tu už dlho, ja krátko, preto si na šírení strachu zo mňa dali ľudia záležať. Veď pozri na ulicu:  niektorí ľudia nosia aj naďalej respirátory, hoci teploty prekročili 30 stupňov. Aj v električke či na nejakých úradoch… Teraz je to pre nich dobré, ale pred pár mesiacmi mali zo mňa, Vírusu, strach, že sa skoro nikde nemohli pohnúť bez certifikátu. Jáj ty nevieš, čo to je? To je papier, kde je poznačené, že aj keď človeku nič nie je, je negatívny. Ále, povedzme si úprimne, že tie testy nie sú až také spoľahlivé… Môže sa ľahko stať, že človeku  nič nie je,  ale je pozitívny. Haha, to je len srandy, keď sa musí „dobrovoľne“ zavrieť (karantenizovať) a potom musí nastaviť nos, aby, v prípade negatívneho výsledku, mal pocit slobody. Ľudia boli úžasne naivní, keď im pred testovaním (bola to štúdia, ale neprezraď ma chrípka) bolo povedané, že si ním( testovaním) kúpia „dúšok slobody“. Vieš, drahá chrípka, ľudia sú síce rôzni, ale do určitej miery aj naivní! Hrkali kľúčmi, chceli slobodu, aby si ju teraz „kupovali.“ No nie je to pekné?

Maléry jedného kandidáta (Ako sa správne drží taška? )

20.03.2024

Máme kandidátov. Známych, menej známych… Ale čo je najzábavnejšie, z niektorých bývalých politikov sa nám zrejme stávajú „kajúcnici“ a rozprávajú o tom, ako to v slovenskej politike v minulosti chodilo. O pár dní sú voľby prezidenta. Osobne sa na ne dívam cez prsty, ten „môj“ kandidát má malú šancu. Ale, ako by povedal optimista, šanca tam stále [...]

Ako zvíťaziť nad „modernosťou“?

19.03.2024

Vraj sme moderní. Máme rôzne technické výdobytky (výdobytky?), pomaly ani nemusíme vyjsť z domu, aj ten nákup nám dovezú…. Pokiaľ sa ale rozhodnete nakupovať po starom, čo je tiež zábava, tak idete do potravín osobne. Tmolíte sa medzi regálmi, v predajni znie pomalá muzika a pokiaľ nemáte zoznam, nakúpite aj čo by ste nechceli. Pri pokladni dlhý rad, tak [...]

Tri veľké pukliny v štáte

12.03.2024

Puklina právna: Najmä od volieb 2023 tu počúvama slová o nejakom „ohrozovaní“ právneho štátu. Dovoľte mi teda otázku: Čo sme tu mali do volieb 2023? Kde boli podobné hlasy, keď na Slovensku určovali život doslova miestodržiteľské vyhlášky bývalého hlavného hygienika? A na internete sa objavili aj štúdie v podobe oznamov, že Slovensko má byť nejakou [...]

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo pomerne silné zemetrasenie

29.03.2024 11:04

Otrasy bolo cítiť aj na Kréte a v Aténach.

Poľsko, NATO

Odborníci: Jednostranným vyslaním vojakov sa nestane celé NATO účastníkom vojny

29.03.2024 10:25

Na zatiaľ nepublikovanú správu nemeckých odborníkov sa odvoláva agentúra DPA.