Založ si blog

Pôjde Teplý rožok k Majkovi  opäť na hemendex?

 

Nech  sú mi odpustené nasledovné slová: Do vraždy Jána Kuciaka so  snúbenicou som ani netušil o jeho existencii a to si dovolím povedať, že mám v tejto oblasti prehľad. Popravou mladého páru nešlo o nič iné, ako o moc. Na margo Kuciakovej práce jeho šéf vyhlásil, že bol  novinár – analytik.   Po vražde páru sa rozprúdila mediálna hystéria, ktorá za každú cenu  mala vinu zvaliť na  obvinenia  z vraždy páru zbaveného Kočnera. Prečo? Pre mňa ako radového občana tejto republiky  sa ponúkalo množstvo „senzačných“ odhalení,  o akého človeka v Kočnerovom prípade ide. Celú, nazvime to, snahu o masáž nielen môjho vedomia som zarazil jedným: nesledoval som tento prípad!!! Podvedome som akosi tušil,  že nech  je Kočner aký chce, ale zabiť človeka? To ani omylom!!! A to sa jedna „novinárka“ snažila nielen moju myseľ zmasírovať svojimi „senzačnými“ rozprávkami zo súdneho spisu či Threemy. Dnešným výrokom v prípade Kočnera som minimálne rád, že ma moja intuícia nesklmala a že mám ešte nezmasírovaný mozog rôznymi kauzami, ktorých je v tejto republike požehnane!!! Pôjde  Teplý rožok za Majkom na hemendex?

 

Maléry jedného kandidáta (Ako sa správne drží taška? )

20.03.2024

Máme kandidátov. Známych, menej známych… Ale čo je najzábavnejšie, z niektorých bývalých politikov sa nám zrejme stávajú „kajúcnici“ a rozprávajú o tom, ako to v slovenskej politike v minulosti chodilo. O pár dní sú voľby prezidenta. Osobne sa na ne dívam cez prsty, ten „môj“ kandidát má malú šancu. Ale, ako by povedal optimista, šanca tam stále [...]

Ako zvíťaziť nad „modernosťou“?

19.03.2024

Vraj sme moderní. Máme rôzne technické výdobytky (výdobytky?), pomaly ani nemusíme vyjsť z domu, aj ten nákup nám dovezú…. Pokiaľ sa ale rozhodnete nakupovať po starom, čo je tiež zábava, tak idete do potravín osobne. Tmolíte sa medzi regálmi, v predajni znie pomalá muzika a pokiaľ nemáte zoznam, nakúpite aj čo by ste nechceli. Pri pokladni dlhý rad, tak [...]

Tri veľké pukliny v štáte

12.03.2024

Puklina právna: Najmä od volieb 2023 tu počúvama slová o nejakom „ohrozovaní“ právneho štátu. Dovoľte mi teda otázku: Čo sme tu mali do volieb 2023? Kde boli podobné hlasy, keď na Slovensku určovali život doslova miestodržiteľské vyhlášky bývalého hlavného hygienika? A na internete sa objavili aj štúdie v podobe oznamov, že Slovensko má byť nejakou [...]

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

blinken

Vojaci USA odchádzajú z Nigeru. Krajina sa zbližuje s Ruskom

20.04.2024 06:07

Spojené štáty v piatok súhlasili so stiahnutím svojich viac ako 1000 vojakov z Nigeru a ukončením svojej prítomnosti v tejto krajine.