Založ si blog

Končí sabat ľahkých žien (Koho voliť? )

 

Motto: Kto chce prísť o zvyšky (aj) morálnych zábran, nech ide do politiky…

Tohtoročná volebná kampaň bude mať pre históriu okrem prívlastku nákladná aj prívlastok špinavá. Osobne by som k týmto dvom prívlastkom dodal aj prívlastok karmická.

Slovenská republika sa aj vďaka nej má stať krajinou, kde sa ľudia nebudú báť umierať!!!! :o)) Zatiaľ umieram od smiechu. Ako volič si dávam otázku: “KOHO voliť?“ Vypočítavanku začnem pri koalícii Progresívneho Slovenska a Spolu. Predvolebné bilboardy o „novej krvi“ či bombastického hesla „Poďme do nich“ ma drží ako voliča v napätí a vzbudzuje vo mne pocit ohrozenia. „Nový politik“ Beblavý vo mne nevzbudzuje dôveru už „len“ kvôli tomu, čo vyviedol v roku 2003 aj s Ľ.Kaníkom invalidným dôchodcom. Nezabudnem, keď som sa v tom čase rozprával v kúpeľoch s baníkom, ktorý mi hovoril: “ Pokiaľ by mi odtrhlo nohu nad kolenom, dôchodok mi nechajú. Ale nakoľko mi ju odtrhlo pod kolenom, dôchodok mi vzali…“ A cca.250 stranový volebný program čítať nehodlám!!! Minimálne z pohodlnosti… *O lídrovi OĽANO jeden z terajších koaličných lídrov vyhlásil, že keby tento uvidel priemyselnú kameru, začne poskytovať rozhovor. A jeho hier na nejaké internetové hlasovanie sa účastniť nemienim. A v neposlednej miere sa mi vybaví rozhovor s už bývalou poslankyňou tohto hnutia, ktorá je už aj mimo NR SR! A je to vcelku zaujímavé počúvanie… KDH je mimo obliga minimálne z princípu! Nikdy som ho nevolil a ani voliť nehodlám!!! Vieru v ľudské dobro mám v srdci, nepotrebujem ju hľadať niekde inde… SaS je na môj vkus príliš liberálna. SNS-ka príliš militantná. Pri vládnucom SMER-e, nech robím čokoľvek, ale žiadnu emóciu voliča skutočne necítim. Pri stranu Za ľudí cítim voči jej lídrovi krajnú nedôveru za rôzne účinné ľútosti pri firme KTAG, ktoré mal v čase svojho prezidentovania. A videá, ktoré sa o bývalom prezidentovi objavujú? Považujem aj za spravodajskú hru, ktorá ide mimo mňa ako občana tejto republiky. Podobne idú mimo mňa aj úvahy o volení tejto strany… Č o ale nejde mimo mňa je príslovie, ktoré sa dá pri jej lídrovi použiť: Karma je zdarma!!! Pri ĽSNS je to rozhovor s človekom, ktorý mal istý čas blízko k nim a s ktorým sme sa zhodli v žiaľ Neschopnosti tejto strany odkomunikovať napríklad otázky histórie…Poslednou relevantnu stranou je VLASŤ. Áno, platí, že ak niekto chce meniť systém, musí ho najprv poznať! A pokiaľ sa naplní zmena, o ktorej hovorí volebný líder tejto strany, bude to zmena k lepšiemu…

 

Maléry jedného kandidáta (Ako sa správne drží taška? )

20.03.2024

Máme kandidátov. Známych, menej známych… Ale čo je najzábavnejšie, z niektorých bývalých politikov sa nám zrejme stávajú „kajúcnici“ a rozprávajú o tom, ako to v slovenskej politike v minulosti chodilo. O pár dní sú voľby prezidenta. Osobne sa na ne dívam cez prsty, ten „môj“ kandidát má malú šancu. Ale, ako by povedal optimista, šanca tam stále [...]

Ako zvíťaziť nad „modernosťou“?

19.03.2024

Vraj sme moderní. Máme rôzne technické výdobytky (výdobytky?), pomaly ani nemusíme vyjsť z domu, aj ten nákup nám dovezú…. Pokiaľ sa ale rozhodnete nakupovať po starom, čo je tiež zábava, tak idete do potravín osobne. Tmolíte sa medzi regálmi, v predajni znie pomalá muzika a pokiaľ nemáte zoznam, nakúpite aj čo by ste nechceli. Pri pokladni dlhý rad, tak [...]

Tri veľké pukliny v štáte

12.03.2024

Puklina právna: Najmä od volieb 2023 tu počúvama slová o nejakom „ohrozovaní“ právneho štátu. Dovoľte mi teda otázku: Čo sme tu mali do volieb 2023? Kde boli podobné hlasy, keď na Slovensku určovali život doslova miestodržiteľské vyhlášky bývalého hlavného hygienika? A na internete sa objavili aj štúdie v podobe oznamov, že Slovensko má byť nejakou [...]

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.