Založ si blog

Chcete zbohatnúť?

 

Priznám sa, že by to bolo fajn, keby? Pokiaľ by pri takýchto snahách nešlo skoro vždy o krk. Keď som pred časom písal na blogu krátky článok o nigérijských listoch,  ktoré sa ani sopeľ ťahajú už od polovice 90-tych rokov minulého storočia a sľubujú  šialené prachy, ktoré mohol dostať v podstate za nič. Čiže, inak  povedané: skoro zadarmo a bez vážnejšieho pohnutia prsta. Stačilo len tak „málo“, ako poslať svoje osobné údaje, či, ak ste sa rozhodli do Nigérie, či podobnej destinácie v Afrike vycestovať, mohli ste pri veľkom šťastí skončiť s poriadnym výpraskom a o pár tisíc(ešte korún) ľahší. Tentokrát idú na to títo černoškovia rafinovanejšie.

Dám vám ale jednu hádanku: čo na niektorých chlapov zo strednej Európy zaberá najviac? Ženy – černošky, alebo aspoň kreolky. A nevedno ako, ale takáto jedna černoška mi skoro vyznáva lásku. Neviem ako, neviem prečo, keď som s ňou v živote neprišiel do kontaktu. Posúďte sami:

              Dobrý deň, môj najdrahší priateľ.
Mám tú česť stretnúť sa s tebou, a ako sa vám dnes darí?
Moje meno je Amina Omar Nkaje, jeden mladý dievča 23 rokov, ľahko sa, úprimná, starostlivá, zdvorilý, pokorný, milujúci, kľudný a hľadanie zrelý človek s dobrým zmyslom pre humor a lásky, skôr vidieť to ako spôsob, ako zábavy, videl som váš profil na webe pri prehliadaní, a rozhodol sa kontaktovať vás. Budem rád, aby sme boli priatelia. Prosím kontaktujte ma na vyššie uvedenej e-mailovú adresu, budem podrobnosti viac o seba, aby vás na môj ďalší odpovede na teba taky. dúfam, že počujem od vás najprv. Vďaka a Boh ti žehnaj. Pekný deň.
So srdečným pozdravom.
Amina
Podobne ladený mail ma v situácii, (vtedy snúbenicu) nadovšetko milujem, poriadne napálil. Aj som jej odpísal, možno som urobil chybu, v zmysle, aby mi dala pokoj, že mám svoj život a nehodlám na ňom nič meniť, ale? Kým prvý mail bol „oťukávací,“ druhý mal vzbudiť ľútosť, keď sa v ňom uvádzala opis údajnej smrti pisateľkiných rodičov, ktorých  zabili povstalci. Tretí mail sa ukázal, ako…Posúďte ale sami: „Chcem sa vrátiť do môjho štúdia, pretože som len navštevoval môj prvý rok pred tragickou udalosť, ktorá viedla k môjmu je v tejto situácii teraz došlo. Prosím, vypočujte si toto (prosím, to je tajomstvo, medzi mnou a vami), mám zosnulého otca výpis z účtu a úmrtný list tu so mnou, ktorý som vám pošle neskôr, pretože keď bol nažive, že uloží niektoré sumy peňazí v banke Spojenom kráľovstve, ktoré on používal moje meno ako najbližší príbuzný, dotknutá suma je £ 9,7 miliónov britských libier (deväť miliónov sedemsto tisíc britských libier)
         Takže budem rád, aby ste mi pomohol previesť tieto peniaze na svoj účet a od nej môžete poslať nejaké peniaze pre mňa, aby mi cestovanie dokumenty a letenky na prísť na stretnutie s vami. Stále som to tajomstvo ľudí v tábore, pretože sa bojím stratiť tieto peniaze, ak dostane o tom vedieť. Takže vzhľadom na vyššie uvedené budem rád, aby ste udržať pre seba a nevrav to nikomu Bojím sa straty môjho života, a peniaze, keď ľudia dostane o tom vedieť…“Ako „bonus“ boli priložené fotografie Afričanky, asi autorky .

Toľko zo zatiaľ posledného mailu…

Čo vy na to?

PS: Môžem spať pokojne! Podľa posledného mailu z 23:37 ide o  modifikované tzv.Nigérijské listy, s využitím dievčat a žien, ktoré sa snažia vo vás zbudiť ľútosť a ochotu pomôcť mnohokrát svojim fiktívnym tragickým osudom… Takže môžem spať pokojne, že som žiadnej černoške v minulosti nezlomil srdce a ona mi tu teraz bude vyplakávať a ponúkať modré z neba. Ďakujem, neprosím… Toto sa celé udialo ešte v rokiu 2010. To som ale netušil, že táto „kauza“ a možnosť „zbohatnúť!budú mať pokračovanie o rovných 8 rokov! Ale o tom  až v ďalšom blogu…

 

Maléry jedného kandidáta (Ako sa správne drží taška? )

20.03.2024

Máme kandidátov. Známych, menej známych… Ale čo je najzábavnejšie, z niektorých bývalých politikov sa nám zrejme stávajú „kajúcnici“ a rozprávajú o tom, ako to v slovenskej politike v minulosti chodilo. O pár dní sú voľby prezidenta. Osobne sa na ne dívam cez prsty, ten „môj“ kandidát má malú šancu. Ale, ako by povedal optimista, šanca tam stále [...]

Ako zvíťaziť nad „modernosťou“?

19.03.2024

Vraj sme moderní. Máme rôzne technické výdobytky (výdobytky?), pomaly ani nemusíme vyjsť z domu, aj ten nákup nám dovezú…. Pokiaľ sa ale rozhodnete nakupovať po starom, čo je tiež zábava, tak idete do potravín osobne. Tmolíte sa medzi regálmi, v predajni znie pomalá muzika a pokiaľ nemáte zoznam, nakúpite aj čo by ste nechceli. Pri pokladni dlhý rad, tak [...]

Tri veľké pukliny v štáte

12.03.2024

Puklina právna: Najmä od volieb 2023 tu počúvama slová o nejakom „ohrozovaní“ právneho štátu. Dovoľte mi teda otázku: Čo sme tu mali do volieb 2023? Kde boli podobné hlasy, keď na Slovensku určovali život doslova miestodržiteľské vyhlášky bývalého hlavného hygienika? A na internete sa objavili aj štúdie v podobe oznamov, že Slovensko má byť nejakou [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.