Obchodujú sliepky na burze?

26. septembra 2022, stefanmichalik, fikcia?

 

Nový týždeň začal pre agentúru JPP skutočne bohatou spravodajskou nádielkou, mapujúcou aktuálne udalosti súvisiace  s každodenným životom radového občana.  Prvým bol list  „Asociácie slepic České republiky (ďalej asociácia)“, ktorý  reflektuje na situáciu s cenami elektrickej energie ako v Čechách tak aj  na Slovensku. V jeho úvode predseda. asociácie  kohut Jan vyjadruje ostré pobúrenie nad tým, že iba elektrina sa obchoduje prostredníctvom burzy v Lipsku. „Dnešným dňom začínajú  nosnice – členky našej asociácie  predávať svoje produkty  – vajíčka  prostredníctvom burzy v Lipsku. Cena pre konečného spotrebiteľa by bola 30 Kč za kus.Pokiaľ by cena vajíčka neúmerne vzrástla  sú  naši kohúti pripravení ju zastropovať na výške 120 Kč za kus ( konečný spotrebiteľ ušetrí približne  31248 Kć za za 2324 rokov.) Robíme to samozrejme v rámci slobodného a demokratického chovu. „Šrot a pšenica musia  zvíťaziť nad klietkou a granulami.“ V telefonickom rozhovore agentúru JPP kohút Jan ubezpečil, že“ sliepky (nielen členky asociácie)v ČR“ sú aj naďalej pripravené znášať. V súčasnej dobe sú pripravené sliepky v ČR uspokojiť dopyt na 180 percent. „Spolu to znesieme!“ rozlúčil sa a zložil. Stanovisko Asociácie nosníc a iných sliepok  SR k tomuto zámeru ich českých operených  kolegýň  sa agentúre JPP žiaľ zatiaľ zistiť nepodarilo…

 

Spotrebu si viete pozrieť  kdekoľvek

Obchod s hodinami, ktorý sa po roku 1989 dostal do krízy sa jeden z českých výrobcov hodiniek   snaží vzkriesiť novým modelom  značky  Čumím 2023 Nečum! Ako pre agentúru JPP uviedol   zdroj z prostredia výrobcu, ktorý si želá ostať v anonymite, „Model, ktorý pripravujeme, bude aktuálne reflektovať na  ceny energií. Zíákazník – vlastník hodiniek si s pomocou ich  displeja môže kedykoľvek skontolovať spotrebu, či jej nárast, pokiaľ sa v domácnosti nachádzajú v jeho neprítomnosti iní členovia jeho rodiny a prípadne ich telefonicky  upozorní na vysokú spotrebu elektriny, ktorú v daný deň majú.“ Spoločnosť Hodinky, a.s, očakáva podľa slov zdroja, že  o tento model  bude minimálne v ČR a SR veľký záujem. Na otázku agentúry JPP, kde si vlastník hodiniek pozrie na displeji presný čas, sme  zatiaľ nedostali uspokojivú odpoveď…

  spotrebu si môžete odčítať kdekoľvek    foto archív JPP

   

 

Ako sa škrabať za ľavým uchom?

už sa škrabete za ľavým uchom?   meme: archív agentúry JPP

Priam hystéria, ktorá sa rozbehla okolo dodávky ropy a zemného plynu má ukázať  memečko, ktoré sme mali v pošte. Nevadí, že ruský plyn budeme dovážať zrejme zo západných  „demokracií“!!! Hlavne, prepáčte subjektivizmus agentúry JPP, že bude „sankčne nezávadný!!! Už aspoň vieme, ako sa škrabať za ľavým uchom! Ako? No predsa pravou rukou! Agentúra JPP dúfa, že vlajočkári a podobní … majú radosť z vyšších účtov za tankovanie či zemný plyn.

Sú drevené lavičky v ohrození?

(A to išče ľen začal september)

Vykurovacia sezóna klope ne dvere (niekde  už prebieha). September sa už síca pomaličky končí, ale  aktuálnosť memečka ostáva. Drevená lavička s odpílenou časťou operadla. Riešil si niekto takýmto spôsobom nedostatok vykurovacieho dreva?  Máme to brať ako nový spôsob boja  proti zime? Otázky, otázky, otázky. Z ich množstva ostáva ešte jedna bez odpovede:“Sú drevené lavičky v ohrození?“

 

sú drevené lavičky v ohrození?  foto: archív JPP

Vzniká dostavníková veľmoc?

Médiá, z toho niektoré viackrát, upozorňovali už v roku 2002 na nie príliš šťastný zámer urobiť auromobilový priemysel ťahúňom ekonomiky tohto štátu. V blogu – správe agentúry JPP     ( Vrátime sa k dostavníkom? – život – Blog – Pravda)   sme informovali: „ Ako sa   investigatívci agentúry JPP dozvedeli od zdroja blízkeho úradu vlády, celý problém s  pohonnými hmotami  prekrývajú  jednania v utajenom režime, ktoré prebiehajú pararelne na úrade vlády  a ministerstve dopravy o vzniku alternatívnej dopravy dostavníkmi. Firma Dostavník, a.s, (konzorcium rakúskych a nemeckých investorov), víťaz výberového konania, predstavil svoj zámer (zatiaľ)vytvoriť  osem  uzlových bodov, z ktorých by vyrážali  desaťmiestne dostavníky, ktoré by zatiaľ spájali  krajské mestá s ich blízkym okolím.“ Tieto jednania sa skončili s úspechom.Akurát oproti plánovaným zámerlom, že na kratšie vzdialenosti (ako napríklad Bratislava – Malacky ) sa namiesto koňa bude využívať na prepravu osol. Ako pre agentúru JPP viedol premiér vlády SR: „Dostavníky ťahané týmto zvieraťom sa zatiaľ budú ponúkať v základnej výbave a v dvojkolesovom prevedení.“ Otázka pneumatík, ktorú na kolesá budú potrebné sa vyrieši veľmi jednoducho:budú sa používať staré pneumatiky, ktoré sa povaľujú kade – tade… Majiteľ takhoto dostavníka  ušetrí za tankovanie.“  Samotné zvieratá nie sú podľa premiérových slov náročné na kŕmenie. Agentúra JPP tiež získala exkluzívnu fotku „dostavníkovej flotily“, s ktorou sa naša republika ako „automobilová veľmoc“ predstaví na už premenovanom „Ženevskom dostavníkovom  salóne.

fflotila oslích dvojkolesových dostavníkov pripravená na prezentáciu 

                                                                      foto: archív JPP