Ako sa pácha zrada l?

16. februára 2022, stefanmichalik, dumka - korona spoločnosť

Dnešný deň začal celkom príjemne: víťazstvom SR v hokeji nad USA.  Nedalo mi to, aby som si nenašiel na youtube zápas Majstrovstiev sveta v hokeji v Stockholme v roku 1969, na ktorom sme dvakrát porazili hokejové mužstvo bývalého ZSSR. Symbolika? Opakovanie histórie?  V roku 1968 k nám vtrhli  vojská Varšavskej zmluvy a v roku 2022 tu budeme mať vojská USA.Prvé na základe pozývacieho listu, druhé na základe akejsi „ZMLUVY o obrannej spolupráci.“  Priznám sa, že mi akosi nie je jasné, prečo? Prečo 79 poslancov NR SR odsúhlasilo tento krok?

Zákon akcie a reakcie?

„Od veľkosti akcie závisí veľkosť reakcie,“ hovorí jedno fyzikálne pravidlo. Kde sa podelo u 79 poslancov ustanovenie článku 75 ods.1Ústavy SR, ktoré hovorí, že daný poslanec si „bude plniť povinnosti v záujme jej občanov (nielen tých s volebným právom!).“ Osobne ma za občana vari nepovažujete, aj keď som vás nevolil a (priznám  sa) ani to nemám  v úmysle! Plníte si povinnosti (teraz bez irónie)  len v prospech vašich voličov a na vašich nevoličov kašlete? Osobne sa nečudujem zoznamu s fotkami poslancov, ktorí hlasovali „za“ túto“ zmluvu. Minimálne z dôvodu, že výsledky hlasovania sú verejne dostupné na internetovej stránke národnej rady. Čudujem sa, ale vyplakávaniu a akýmsi čudesným trestným oznámeniam na „páchateľov“ bilboardov s ich menami, ktorých fotky kolujú sociálnymi sieťami… Prečo? Čoho sa bojíte? Hnevu ľudí? Ale však ten provokujete svojmi činmi, medzii ktoré sa hlasovanie o tejto „zmluve“ bezpochyby patrí…