Poďakovali sa nám myši

2. októbra 2021, stefanmichalik, fikcia

 

K ochrane životného prostredia svoje povedali aj myši. Do redakcie agentúry JPP sme dostali email s meme od  Svetového  odborového združenia laboratórnych myší s poďakovaním pre „všetkých ovčanom SR za neoceniteľnú pomoc pri záchrane nášho druhu. Česť vašej pamiatke!“  Ďalšia príloha obsahovala list, s ktorého vyberáme:“ Vy, ovčania SR ste dobrovoľne uverili, že to, čo  sa nazýva očkovacia látka proti vírusu, je skutočne taká látka! Ja, ako predseda Odborového združenia laboratórnych myší  vám týmto vyslovujem vďaku, že ste išli dobrovoľne vyskúšať to, čo preskočilo fázu testovania na nás ako myšiach, čím ste mnohým z nás zachránili život. Dovoľte mi, aby som vám touto cestou vyslovil úprimnú sústrasť. Zároveň mi dovoľte, aby som touto cestou vyjadril poľutovanie nad  tým ako sa človek, vraj Pán tvorstva správa k ľuďom, ktorí iný názor neodsudzujú, ale sami sú za ten svoj označení ako dezoláti. Je to o to zarážajúcejšie, že sa týmto akoby zmenili na myši, ktoré treba zlikvidovať. S úľavou som zistil, že zatiaľ je to tým, čo človeku, vraj Pánovi tvorstva ide najlepšie – vysmievaním za ich názor, ktorý  je rovno odmietnutý, lebo nezodpovedá ich videniu sveta….“

Za Svetový odborový zväz laboratórnych myší

Jerry I, predseda

 

 

foto: Fb profil Stanislav Kandera

 

foto: Fb profil  Jaro Polakovič