Budú Rusi meniť aj na Slovensku učebnice dejepisu?

26. apríla 2021, stefanmichalik, fikcia vývoja v spoločnosti

 

 

Situácia v Českej republike a jej vzťahov s Ruskou federáciou je dosť napätá. Ako sa agentúre JPP podarilo zo zdroja blízkeho vláde Českej republiky zistiť, tá sa pred dvomi dňami na tajnom zasadaní  zaoberala návrhom ministra školstva ČR ZMENIŤ osnovy predmetu dejepis na všetkých typoch škôl v Českej republike. Zmena sa má týkať   najmä dvoch  udalostí v histórii.

  1. Vyškrtne sa ako príčina potopenia lode Titanic, ktorou bola jej zrážka s ľadovcom,  a nahradí sa dôvodom jej potopenia, ktorou  bola  sabotáž agentov cárskej tajnej služby v strojovni tejto lode.
  2. V rámci upevňovania transatlantických vzťahov s USA sa ako dôvod atentátu na prezidenta USA J.F. Kennedyho a jeho brata Roberta uvedie atentát zo strany tajnej služby bývalého Sovietskeho zväzu ako pomsta za zmarenú Karibskú krízu z roku 1962.

Ako sa agentúra JPP ďalej dozvedala, o podobnej myšlienke  sa v rámci solidarity s krokmi susednej Českej republiky uvažuje aj na Slovensku.

 

poznámka autora: Priznám sa, že sa smejem trápnosti tých, ktorí ma v diskusii pod blogom zosmiešňujú . Áno, ďakujem tomu diskutérovi, ktorý  ma priam  so „svojským“ pôžitkom upozornil na chybu v blogu za  čo mu ďakujem. Je to všetko fikcia a FASCINUJE ma, ako sa poniektorí dokážu rozčuľovať nad chybou, ktorú som mal v blogu. Nie som bez chyby, to nie, ale je mi poniektorých diskutujúcich ľúto…