Vznikol nový štát? alebo Bude Nemecko náš vzor? (fikcia? )

21. mája 2020, stefanmichalik, úvaha

Vznikol nový štát? alebo

Bude Nemecko náš vzor?

(fikcia?)

Priznám sa pri zmienke o Európskej únii mám čudesné pocity, ktorý sa po rozšírení zákona o hanobení štátnych symbolov zo strany nemeckého parlamentu, zmenili na hnus. Doterajšie znenie tohto zákona, podľa ktorého peňažný trest či odňatie slobody hrozili len tomu, kto akoukoľvek formou zneuctil nemecké štátne symboly, sa rozšírili o formuláciu :“Kto verejne zhanobí vlajku alebo hymnu Európskej únie(!!!), bude potrestaný odňatím slobody či pokutou. Potrestaný bude aj vtedy, ak príde k akémukoľvek poškodeniu či znehodnoteniu symbolov Európskej únie… Osobne ma tento fakt desí minimálne z dôvodu, že pokiaľ viem, tak Európska únia štátom NIE JE. Viackrát som VEREJNE na sociálnych sieťach slušnou formou vyzval, nech mi ktokoľvek slušnou formou napíše skutočné hodnoty, na ktorých má táto únia, aj keď NIE je štátom, stáť. Zatiaľ mi nikto neodpovedal. Tento zákon ma zaráža o to viac, že sa objavili fotky jedného politika s kosoštvorcom, symbolizujúcim ženský pohlavný orgán, v ktorého strede bol SLOVENSKÝ štátny znak a nikto z kompetentných NIČ!!! Ale ide sa, aj keď zatiaľ „len“ v Nemecku chrániť zákonom niečo, čo má k štátu poriadne ďaleko???