Malé pokrytectvo Matelka v priamom prenose!

24. marca 2020, stefanmichalik, postreh

 

 

A tak si náš Matelko pred voľbami zacestoval, troška listov jednej finančnej skupine do schránky nahádzal, vilu vraj do majetku štátu zariaďoval, až nakoniec vyhral voľby. Majster N by povedal :“Čo ste to urobili deti moje ospostené?“ Ale, aby som mu nekrivdil, za seba môžem kvitovať zavedenie nákupných hodín pre seniorov a uzavretie obchodov v nedeľu. Ako decko si pamätám nákupný maratón, ktorý som absolvoval v sobotu, len aby som kúpil všetko, čo som mal na zozname. Inak povedené: KTO si nenakúpil v sobotu do 12.00, mohol si do pondelka 6.00 hod. lízať labu, pardon dlaň. Nikto to neriešil, roky to takto fungovalo! To iba obdobie po roku 1989 človeka rozmaznalo! Ďalšou kapitolou je, aký bude konečný účet za opatrenia, súvisiace s touto virologickou „pochutinou“! V blogu https://stefanmichalik.blog.pravda.sk/2020/03/22/obcan-bude-setrit-my-nebudeme/ som okrem iného vyslovil „kacírsku“ myšlienku, či si poslanci a iní „papaláši“ siahnu na svoje platy!!! Po dnešku a vzhliadnutí videa s vyjadrením premiéra Matoviča, môžem s určitosťou napísať veľké NIE!!! Nesiahnu si, bola by, parafrázujúc Matovičove slová, na takýto návrh potreba dohody celej koalície…   A tak si len na záver môžem polohlasne s istotou povedať vetu:“Občan bude šetriť – my nebudeme!!!“