Nový vírus made in Matelko

16. marca 2020, stefanmichalik, postreh

 

 

Vymenovanie nových správcov korýtok je na spadnutie. Nové prasiatka sa trasú na funkciu a Slovensko sa okrem doby rúškovej zrejme stane aj krajinou, kde ľudia vďaka svojej ignorancii a ľahostajnosti radi zložia kosti. Matelkovi hra (úloha) štátnika nevydržala dlho a názorne predviedol svoje vrcholné cirkusové číslo, keď si, kopnúc do dosluhujúcej vlády s tým, že celá ochrana štátu je hurá systém. Ako som už v minulosti uviedol, nemám z jeho vyjadrení dobrý pocit. Ešte horší pocit mám z ľudí, ktorí sa vracajú z dovoleniek v rizikových krajinách a, „diagnostikujúc“ si dobrý zdravotný stav sa tvária akoby nič. A pritom (môj odhad) za nárastom prípadov „corony“ sú práve ignoranti, ktorí sa vracajú z takýchto dovoleniek a vypisujú statusy na sociálnych sieťach o tom, „ako ich dovolenka stála viac, než plebs zarobí za mesiac.“ Najhorší pocit mám ale z toho, že sa niektorí začínajú skratovo správať a vykupujú v potravinách  cestoviny, mäso. Následkom čoho som po vyše 30.rokoch videl  v obchode prázdne regále. Je mi smutno, že prezidentka Čaputová nezvážila odloženie vymenovania novej vlády. Hazard, ktorý vznikne vymenovaním aj ľudí, ktorí nemajú skúsenosti v exekutíve je skutočne to posledné, čo, bez ohľadu na stranícke tričko, teraz potrebujeme!!!c